Sirius LED-dekorationslys redder julestemningen

Efter 2 års aflysninger af julen som følge af corona-pandemien er det nu energikrisen, der truer julehyggen. Men heldigvis kan almindelige danskere slippe for at gå på kompromis med julehyggen endnu et år i træk.
Tech-Line Cluster er en energibesparende måde at dekorere i juletiden

De seneste år har været en udfordrende tid, trods vi næsten allerede lykkeligt har glemt det. Juleaftener har været præget af fortvivlelse, afsavn og dilemmaer, som har splittet familier og venner. Samværet har været hver for sig bag kolde digitale skærme, og nu er der udsigt til endnu en trussel mod julen.

Energikrisen har indtaget landet og elpriserne er steget markant. Derfor er dekorativt lys måske det sidste man tænker på at sætte strøm til. Flere kommuner er begyndt at melde ud, at de dropper julebelysningen i gaderne i år. Hotel D’Angleterre og Salling i Århus, der begge normalvis er kendt for deres storslåede julelysmelder også ”sluk”.

Det giver måske mening at slukke i en tid hvor vi bør spare på ressourcerne – men før alt julelys i dine øjne forsvinder, er der gode nyheder til dig og din familie. Som almindelig dansker bør vi ikke frygte de mørke tider. Med dekorative LED-lys kan vi bevare julehyggen for meget få kroner. ”Gå ned på elforbruget men op på julehyggen, det fortjener vi” siger Stig Gerlach, CEO Sirius

Minimale priser med LED Pynt bekymringsfrit op udenfor med Top-Line serien

Minimale priser med LED

Sirius LED-lys giver dig mulighed for at pynte op til jul uden at overskride elforbruget. Sætter du eksempelvis en lyskæde med 100 LED op, kan du have den tændt 8 timer hver dag i en måned for kun 4,8 kr i alt. Mere strøm anvender du altså ikke. Med timerfunktion på vores Sirius Fjernbetjening, får du fuld kontrol over hvor meget energi, du bruger på dine julelys.

Sirius årlige projektbelysning i Århus centrum er desværre aflyst i år

Skal man dekorere et større areal, vil 1000 LED-lys fra enten Sirius Top- eller Sirius Tech-Line kollektionerne, kun koste 72 kr. at have tændt 8 timer i døgnet i en hel måned. Det samme gør sig gældende for Sirius juledekorationer til indendørs brug. En fornuftig investering, der er god for både pengepungen og indeklimaet, er genopladelige stearinlys.

Frem for at bruge penge på sodende stearinlys, der forsvinder på ingen tid, kan man med et genopladeligt stearinlys have op mod 200 timers lys efter kun 2 timers opladning. Der er altså ingen grund til at gå på kompromis med hyggen denne jul.